Tevékenységünk
A
HelpDesk szolgáltatás keretében rögzített bejelentések a hiba
elhárítása vagy a feladat teljesítése után mindaddig szerepelnek a
megoldott feladatok között, amíg a megrendelő vagy a bejelentő azt el
nem fogadja. Így biztosítva, hogy a bejelentett feladat a megrendelő
igénye és 100%-os megelégedettsége után kerülhet csak elfogadásra.
Amennyiben ez nem így lenne, megrendelő jogosult a feladat lezárásának
elutasítására.
A MottaViaFM mobilitási platformja keretében minden technikusunk
rendelkezik egy „okos telefonnal”, mely biztosítja megrendelőnk számára
a folyamatos on-line elérhetőséget, a feladatok gyors
kiszignálhatóságát és irányíthatóságot.
Kollégáink mobil eszközei biztosítják akár a folyamatos valós idejű
épületfelügyeleti rendszer követést, a HelpDesk szolgáltatásunk
elérését és egyéb kommunikációs csatornákat. (mail, chat, sms...)
A valós idejű tecnológiánk biztosítja a kritikus fontosságú információk
azonnali eljuttatását szakembereinkhez, ezzel is biztosítva a gyors és
hatékony reagálást és szakszerűséget. A rendszer a visszajelzéseket is
folyamatosan követi, így biztosítva megrendelőinknek a valós idejű
nyomonkövetést.
Programunk folyamatos fejlesztése, ügyfeleink visszajelzése és
elvárásai alapján történik, ezzel is biztosítva a szolgáltatásunk magas
színvonalát.